Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Συνέντευξη (όνειρα μου χθεσινά, λαλαλα)

Αν ήμουν διάσημη και έκανα αυτό που κάνω τώρα, δηλαδή τίποτα, ίσως να είχε ακολουθήσει η συνέντευξη αυτή.



Ερώτηση: Τι κάνετε όλη μέρα;
Αυτή: Όλη μέρα κωπροσκυλιάζω.

Ερώτηση: Γιατί δεν ασχολείστε πια με τα μπλογκς;
Αυτή: Γιατί μαλώσαμε.

Ερώτηση: Με ποιον μαλώσατε ακριβώς; 
Αυτή: Με το καλοκαίρι.

Ερώτηση: Και ποιος νίκησε; 
Αυτή: Μα φυσικά η διάθεση του να ζήσεις χαζές και ζεστές καταστάσεις μακριά από το σπίτι σου.

Ερώτηση: Πότε έχετε σκοπό να κάνετε επόμενη ανάρτηση;
Αυτή: Αν δεν επιστρέψω Αθήνα, δεν κάνω τίποτα. 

Ερώτηση: Πότε επιστρέφετε;
Αυτή: Επιστρέφω την Κυριακή.

Ερώτηση: Και πού είστε όλο αυτό το διάστημα;
Αυτή: Βόρεια Ελλάδα, στον άντρα και στο παιδί μου δίπλα. Πήρα άδεια. 

Ερώτηση: Και πώς περνάτε στα μέρη σας;
Αυτή: Καλά, αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι οι εκλογές πέρασαν και εγώ με τον Αυτόν κάθε βράδυ καθόμαστε στο μπαλκόνι και μαλώνουμε ακόμη για το τι ψηφίζει Αυτός και τι εγώ, καλά, καλά, δεν έχω παράπονο.

Ερώτηση: Και όλα αυτά τα άτομα που έχετε γνωρίσει διαδικτυακά; Πώς και δεν κρατάτε επαφή μαζί τους; 
Αυτή: Νιώθω τρομερές τύψεις που δεν μπαίνω σε πολλά μπλογκς αλλά μιλάω γι' αυτούς όλη μέρα, όπου σταθώ και όπου βρεθώ. Για παράδειγμα. "Έχω μία φίλη από Κυψέλη που αφήνει το αυτοκίνητο σε ένα βενζινάδικο και πληρώνει 140 ευρώ το μήνα", "Μια άλλη φίλη είναι από Πετρούπολη, ή όχι, Πετράλωνα, δε θυμάμαι και κάνει αυτό εκείνο και το άλλο και είναι λίγο δειγματολόγιο..", "Άκου αυτό, μια φίλη από Χαλάνδρι πηγαινοέρχεται με το ροζ ποδήλατο συνέχεια, μέρα μεσημέρι με την κάψα αλλά της αρέσει!" κλπ.

Ερώτηση: Τι μουσική ακούτε;
Αυτή: Χάρη σε ένα παιδί (παιδί κουμπί) έχει φάει σκάλωμα ο εγκέφαλός μου. Ακούω όλη μέρα μία απαίσια ισπανίδα. Τη λένε Bebe και όλοι οι Ισπανοί την αποκαλούν estupida (χαζή). Εγώ όμως έχω κολλήσει άσχημα και ακούω όλα τα τραγούδια της ξανά και ξανά. Και σήμερα πρόκειται να γράψω τα τραγούδια της σε σιντις και όταν θα επιστρέφω Αθήνα και θα είμαι μόνη στο αυτοκίνητο θα τα βάλω τέρμα και ταυτόχρονα θα τραγουδάω!

Ερώτηση: Έχετε καεί γενικότερα λίγο ε; 
Αυτή: Ουουουου! Να φανταστείς μου λείπει η Αθήνα και η ρουτίνα μου!

Ερώτηση: Περιμένετε κάτι με ανυπομονησία;
Αυτή: Φυσικά. Περιμένω 2 καφέδες που μου έχουν τάξει κάποιοι στο μσν. Δυστυχώς στον έναν καφέ, είμαι υποχρεωμένη να κεράσω γιατί με λένε και γυφτάκι και μου τη λένε και συνέχεια. Τώρα που είδα ότι η "ξανθιά" δεν είναι ο δολοφόνος με τα ροζ, θα πηγαίνω σίγουρα με εκείνη και θα γνωρίζουμε άτομα.  Και πόσο της αρέσει αυτόοοοοοο! Κωλοτούμπες από τη χαρά της! 

Ερώτηση: Θέλετε να κάνετε κάποια άλλη δήλωση;
Αυτή: Ναι, ναι παρακαλώ. Παιδάκια να με συμπαθάτε αλλά πραγματικά είμαι εντελώς καμμένη. Είμαι Βόρεια Ελλάδα και τριγυρίζω όλη μέρα. Δεν έχω χρόνο να μπαίνω στα μπλογκς. 
Λέω ψέματα. Σας διαβάζω όλους και μπορείτε να με εξετάσετε αν θέλετε όταν γυρίσω. Απλώς δεν μπορώ να σχολιάσω. Δεν μπορώ με τίποτα. Αλλά σας έχω διαβάσει όλους..Και είναι και αυτό με το κωπροσκύλιασμα. Τι να κάνω μωρέ η δύσμοιρη; Βρήκα ελεύθερους δρόμους και τους γεμίζω με την παρουσία μου. 

Μανωλάκη που με κατέστρεψες άκου και αυτό. Είναι εξίσου ωραίο: 
http://www.youtube.com/watch?v=d-tKf-XmT2A
Δεν μπορούσα να το μεταφορτώσω γιατί είναι καθυστερημένο το μπλογκ μου.

Τα λέμε από Δευτέρα πια.. Λέω να πάω να κάνω και μία φορολογική δήλωση! Γιούπιιιιιιιιιιιιιιιιιι.

8 σχόλια:

  1. Αχ, έχω 2 βδομάδες ν ανέβω και μου λείπει τόσο πολύ!

    την άλλη Παρασκευή θ ανέβω εγώ, μην ανησυχείς, εγώ τουλάχιστον σε καταλαβαινω απόλυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καήκαμε κι απόψε καήκαμε και μες στα αποκαϊδια κοιμηθήκαμε! αφιερωμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To έπιασα το καρφί με τον καφέ..χιχι..θα σε τιμωρήσω από κοντά..Καλημέρες καρφωμένες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ακριβώς το ιδιο εχω πάθει κι εγώ!!!δεν μπορω με τιποτα να πατησω πληκτρα και να σχολιασω.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Nasia

    τώρα που έχω τρελαθεί εγώ στις αναρτήσεις βαριόσαστε... τς τς τς και σας έψαχνα, λύθηκε το μυστήριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά, κοίτα να φχαριστηθείς το κοπροσκύλιασμα (με όμικρον!) κι άμα ξανακατέβεις τα λέμε. Δε χανόμαστε, και το αλτσχάιμερ να κάνει σεφτέ θα βγάλεις μια ανακοίνωση στο amber alert, αναζητείται το δειγματολόγιο, θα με βρουν στο τσακ μπαμ. Ευκαιρία πάντως, τώρα με το κοπροσκύλιασμα, πες στον αυτόν να σε μάθει να μαγειρεύεις, γιατί καλός ο καφές, αλλά με τη νηστεία σου γαμάει το στομάχι, και η dominos είναι ασύμφορη.
    Σε ασπάζομαι σταυρωτά miss Rozario Dawson ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρωτας απαντας μονη σου... Στριφοχειροτεχνιες κανεις? :P

    Αφου σε χαλαει μη το καπνιζεις! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ καλό μου πόσο καμμένο είσαι??Καταλαβαίνω...Χρειάζεσαι επειγόντως καφέ...

    Ok, θα κάνω την καρδιά μου πέτρα....

    Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή